Polazna | Aktuelno | Uspešna promocija Ćuprije na Međunarodnom sajmu turizma

Uspešna promocija Ćuprije na Međunarodnom sajmu turizma

Uspešna promocija Ćuprije na Međunarodnom sajmu turizma

Image gallery

Opština Ćuprija ove godine predstavila je svoje turističke potencijale na 41. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu, na zajedničkom štandu regiona Šumadije i Pomoravlјa.

Kako je i bilo najavlјeno, osim sportskog i verskog turizma – sa akcentuiranim manifestacijama kojima je Ćuprija inače bogata - centralna opština srednjeg Pomoravlјa posebnu pažnju ovog puta posvetila je prezentaciji i promociji ćuprijskih preduzentnika i male privrede, pa su se tako pod svodovima Beogradskog sajma našli i proizvodi iz Podruma prirodnih rakija „Zenit“, koju je predvodila već visokonagrađivana glogova „zenit rakija“, zatim vina iz Vinarije „Milojević“, ali i med i proizvodi od meda ćuprijskih pčelara. 

Takođe, posetioci najvećeg turističkog sajma u regionu ove godine mogli su da se upoznaju i sa smeštajnim i ugostitelјskim kapacitetima Ćuprije, koju su u ovom domenu predstavlјali Restoran-brod „Kruzer“ i Klub sa prenoćištem „Plava laguna“, a dobar deo onih koji su bili na štandu Šumadije i Pomoravlјa, prijatno su se iznenadili činjenicom da se u Ćupriji gradi jedan takav sportski objekat kao što je atletski kompleks sa dvoranom, otvorenim stadionom i pratećim sadržajima.

Treba istaći da je štand opštine Ćuprija posetio i resorni ministar Rasim Ljajić, a da je Turistička organizacija Ćuprije u subotu, pretposlednjeg dana sajma, imala posebnu čast da, na glavnom štandu centralne Srbije, predstavi sva četiri strateška stuba razvoja opštine – privredu, obrazovanje, turizam i sport. S obzirom da će ove godine u Ćupriji biti podignut spomenik knezu Lazaru, Vidovdanske svečanosti, koje su neraskidivo vezane za svetog kneza, i na ovoj manifestaciji su imale važno mesto u promociji Ćuprije.

Inače, da je turizam i kod nas postao ozbilјan biznis, govori i predviđanje ministra Ljajića da bi u 2019. godini Srbija trebalo da ostvari „devizni priliv od turizma od 1,7 milijardi dolara“, što je sasvim realna prognoza jer smo u 2018. prvi put prešli, kako je ministar rekao, „magičnu cifru od 1,5 milijardi dolara čistog deviznog priliva od turizma“.

Recimo i to da je četvorodnevni sajam zatvoren u nedelјu, 24. februara, do kada je, prema rečima organizatora, ovu turističku manifestaciju posetilo skoro 70 hilјada lјudi.

 

Tagovi/oznake:

Nema tagova za ovaj članak